• BLOG
  • ΠΕΛΑΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Groupama Ασφαλιστική
800 11 93800 από σταθερό 210 32 95111 από σταθερό ή κινητό
Menu
800 11 93800 από σταθερό
210 32 95111 από σταθερό ή κινητό
  • Εταιρεία
    Προφίλ

    Παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά εδώ και 95 χρόνια

    Environmental, Social, and Governance (ESG)

    Στην Groupama Ασφαλιστική εκπονούμε εδώ και χρόνια, συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσεων ESG

    Δίκτυο Ασφαλιστικών Συνεργατών

    Ολοκληρωμένο Δίκτυο Ασφαλιστικών Συνεργατών σε όλη την Ελλάδα

    Όμιλος Groupama

    Ένας εκατονταετής Όμιλος διεθνούς εμβέλειας

    Εταιρική Υπευθυνότητα και Χορηγίες

    Συμμετοχή στην ελληνική κοινωνία ως φυσική προέκταση της δράσης μας

    Οι αξίες μας

    Μια εταιρεία υπεύθυνη, ανθρώπινη και αφοσιωμένη στους πελάτες της

    Καριέρα στην Groupama Ασφαλιστική

    Ευκαιρίες απασχόλησης στο διοικητικό προσωπικό της Groupama

    Οικονομικά στοιχεία

    Δημοσίευση των συνοπτικών και των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων

    Καριέρα Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή

    Το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

  • Προγράμματα ασφάλισης
    Ιδιώτες
    Υγεία

    • Σύγκριση προγραμμάτων «Santé»
    • Santé Privilège & Santé Avantage
    • Santé Confort Plus
    • Santé Priorité
    • Santé Primaire
    • Santé Principe
    • Santé Vital
    • Santé Opus
    Κατοικία

    • Ασφάλεια Σπιτιού «Groupama Maison»
    • Groupama BnB
    Αυτοκίνητο

    • Υπολογισμός ασφαλίστρων
    • Ασφάλεια Αυτοκινήτου «Pilote»
    Αποταμίευση & Επένδυση

    • Groupama Horizon Hybrid Περιοδικό
    • Groupama Horizon Hybrid Εφάπαξ
    • Ενημερωτικό υλικό Επενδυτικών Κεφαλαίων
    • Τιμές Αμοιβαίων Κεφαλαίων
    Σκάφος αναψυχής

    • Προγράμματα «Mare»
    Επιχειρήσεις Περιουσία

    • Expert Office
    • Expert Business
    • Expert Hotel
    Ομαδική ασφάλιση

    • Προγράμματα Ομαδικής Ασφάλισης
  • Εξυπηρέτηση πελατών
    Groupama Road Help App

    Κάναμε την κλήση στην φροντίδα ατυχήματος και την οδική βοήθεια παρελθόν!

    Χώρος πελατών

    Συνοπτική παρουσίαση των συμβολαίων σας και χρήσιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες

    Groupama Go Green

    Εγγραφείτε τώρα στο Groupama Go Green για να λαμβάνετε άμεσα και με ασφάλεια στο email σας όλα όσα χρειάζεστε για την ασφάλισή σας

    Δωρεάν υπηρεσίες

    Ουσιαστική εξυπηρέτηση και απαλλαγή από κάθε πρόσθετη έγνοια στις δύσκολες στιγμές

    • Προνόμιο υγείας
    • Anesis Motor
    Groupama Now App

    Τα πάντα για την ασφάλισή σας, με ένα tap!

    Ομαδική Ασφάλιση - Group Clients Portal

    Ηλεκτρονική υπηρεσία διαχείρισης ομαδικών συμβολαίων

    Τρόποι πληρωμής ασφαλίστρων

    Επιλέξτε τον πιο βολικό, για εσάς, τρόπο πληρωμής

    Εγγύηση αποζημίωσης

    Εγγύηση χρόνου αποζημίωσης Πυρός & Πρόσθετων Κινδύνων

    Groupama Pass

    Tο συμβόλαιο του αυτοκινήτου σας στο Wallet ή το Passbook σας!

    Συμβεβλημένα νοσοκομεία

    Κατάλογος συνεργαζόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων

    «ma carte» Groupama

    Ενημερωθείτε για τους τρόπους χρήσης της προσωπικής κάρτας ασφαλισμένου

    Ενημερωτικά έγγραφα - Βεβαιώσεις

    Ειδικά διαμορφωμένη υπηρεσία εκτύπωσης ενημερωτικών εγγράφων και βεβαιώσεων

    Έκδοση Πράσινης Κάρτας

    Ενημερωθείτε για τον τρόπο έκδοσης της Πράσινης Κάρτας

    Ενημερωτικό υλικό

    Χρήσιμα έγγραφα που σχετίζονται με την ασφάλισή σας

    Συχνές ερωτήσεις

    Απαντήσεις στα συνηθέστερα ερωτήματα σχετικά με συμβόλαια και παρεχόμενες υπηρεσίες

  • Γραφείο Τύπου
    Press Kit

    Εταιρικά υλικά και πληροφορίες

    Δελτία Τύπου

    Ενημερωθείτε για τις πιο σημαντικές εξελίξεις στην Groupama

    Ανακοινώσεις

    Έκτακτες ανακοινώσεις, δημοσίευση οικονομικών αποτελεσμάτων

  • Επικοινωνία
    Δίκτυο Ασφαλιστικών Γραφείων & Συνεργατών

    Επικοινωνήστε με έναν συνεργάτη του Δικτύου Αποκλειστικών Ασφαλιστικών Συνεργατών μας

    Επικοινωνήστε μαζί μας

    Βρείτε το πλησιέστερο σημείο εξυπηρέτησης και ενημερωθείτε για τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας με την εταιρεία

    Υποβολή παραπόνου

    Για να υποβάλετε παράπονο, μπορείτε να συμπληρώσετε τη ηλεκτρονική φόρμα ή να απευθυνθείτε στο Τμήμα Παραπόνων Πελατών.

  • Το γνωρίζατε;
    Το οικονομικό μοντέλο

    Τί είναι στην ουσία ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο; Πώς λειτουργεί μια ασφαλιστική εταιρεία και ποια η σχέση της με τους ασφαλισμένους;

    Λεξικό

    Διαδικασίες ή/και ορισμοί που συναντιούνται συχνά στην Ασφάλιση

    Ιστορική αναδρομή

    Το ιστορικό υπόβαθρο του ασφαλιστικού τομέα

    Ένας ρυθμιζόμενος τομέας

    Οι ασφαλιστικές εταιρίες οφείλουν να είναι ανά πάσα στιγμή σε θέση να ανταπεξέλθουν στις δεσμεύσεις τους.

    • Φερεγγυότητα ΙΙ
  • BLOG
  • ΠΕΛΑΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Θέλω να
  • Δω και να συγκρίνω τα προγράμματα Αυτοκινήτου

  • Δω και να συγκρίνω τα προγράμματα Υγείας

  • Ενημερωθώ για τις Δωρεάν Υπηρεσίες

  • Δω τα Συμβεβλημένα Νοσοκομεία και Διαγνωστικά Κέντρα

  • Επικοινωνήσω με ασφαλιστικό σύμβουλο

  • Πληρώσω τα συμβόλαιά μου

  • Λάβω βεβαίωση αποζημίωσης

  • Δω τα συμβόλαιά μου

    Συνδεθείτε στο Χώρο Πελατών.

  • Δω το ομαδικό συμβόλαιό μου

    Συνδεθείτε στο Group Clients Portal.

  • Τυπώσω την κάρτα ασφαλισμένου

    Μπορείτε να αποθηκεύσετε την προσωπική σας κάρτα ασφαλισμένου μέσω του Χώρου Πελατών.

  • Αρχική
  • Εξυπηρέτηση πελατών
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Υπηρεσία e-documents

Υπηρεσία e-documents

  • Έχω συμβόλαιο Υγείας
    • Απαλλαγή φόρου στα ασφάλιστρα υγείας ανηλίκων, τι ισχύει;
    • Τι κάνω σε περίπτωση εισαγωγής σε νοσοκομείο;
    • Τι κάνω στην περίπτωση που χρειάζεται να επισκεφθώ ιατρό ή διαγνωστικό κέντρο;
    • Τι είναι η αναπροσαρμογή ασφαλίστρων του συμβολαίου μου;
    • Ποια είναι τα συμβεβλημένα Νοσοκομεία;
    • Τι μου καλύπτει η ασφάλεια για απογευματινά χειρουργεία σε Δημόσιο Νοσοκομείο (ΕΣΥ);
  • Έχω συμβόλαιο Αυτοκινήτου
    • Τι είναι φιλικός διακανονισμός και πως λειτουργεί;
    • Ποιες ασφαλιστικές εταιρείες συμμετέχουν στον φιλικό διακανονισμό;
    • Τι κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;
    • Τι κάνω σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων του αυτοκινήτου μου;
    • Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω τα συνεργαζόμενα συνεργεία;
    • Τι μου προσφέρουν οι υπηρεσίες ANESIS Motor;
    • Τι πρέπει να κάνω όταν λήξει το συμβόλαιό μου;
  • Έχω συμβόλαιο Πυρός
    • Τι κάνω σε περίπτωση ζημιάς της κατοικίας μου ή της επιχείρησής μου;
  • Έχω Επενδυτικό συμβόλαιο
    • Πως μπορώ να ενημερωθώ για την πορεία του επενδυτικού μου προγράμματος;
  • Έχω συμβόλαιο Σκάφους
    • Τι κάνω σε περίπτωση ζημιάς του σκάφους μου;
  • Εγγύηση ελάχιστου χρόνου αποζημίωσης Πυρός & Πρόσθετων Κινδύνων
    • Πως μπορώ να έχω εγγύηση χρόνου αποζημίωσης Πυρός & Πρόσθετων Κινδύνων
  • Χώρος Πελατών (υπηρεσία "e-μαι πελάτης")
    • Τι απαιτείται για την εγγραφή στον χώρο πελατών;
    • Τι κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης;
    • Μπορώ να έχω πρόσβαση στην υπηρεσία από το smartphone ή το tablet μου;
    • Εάν ακυρωθούν ή λήξουν όλα τα συμβόλαιά μου στη Groupama, εξακολουθώ να έχω πρόσβαση στην υπηρεσία;
    • Έχω περισσότερα συμβόλαια με την Groupama Ασφαλιστική, από αυτά που βλέπω στο e-μαι πελάτης.
  • Θέλω να επικοινωνήσω με την εταιρεία
    • Θέλω να μαθαίνω τα νέα της εταιρείας. Τι κάνω;
    • Θέλω να ρωτήσω κάτι στην εταιρεία. Τι κάνω;
    • Θέλω να υποβάλω παράπονο. Τι κάνω;
  • Θέλω να μάθω για το συμβόλαιό μου
    • Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία;
    • Έχω χάσει το συμβόλαιό μου και θέλω αντίγραφο. Τι κάνω;
    • Τι είναι και σε τι χρησιμεύει η Προσωπική κάρτα πελάτη «ma carte» της Groupama; Τι γίνεται αν τη χάσω ή αν δεν την έχω παραλάβει;
  • Πληρωμή ασφαλίστρων
    • Πως/που μπορώ να πληρώσω; Πως μπορώ να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής μου;
    • Τι είναι η υπενθύμιση πληρωμής ασφαλίστρων;
    • Μέχρι πότε μπορώ να εξοφλήσω το συμβόλαιό μου;
    • Τι κάνω αν δεν έχω λάβει ειδοποίηση πληρωμής;
  • Υπηρεσία e-documents
    • Πώς μπορώ να εγγραφώ στην υπηρεσία e-documents;
    • Γιατί να επιλέξω την υπηρεσία e-documents;
    • Πώς μπορώ να βλέπω τα αντίγραφα των εγγράφων μου ηλεκτρονικά;
    • Κάθε πότε εκδίδεται ένα e-document;
    • Για πόσο διάστημα θα είναι διαθέσιμο online το αντίγραφο του εγγράφου μου;
    • Πώς θα ξέρω ότι τα αντίγραφα των εγγράφων μου έχουν εκδοθεί;
    • Έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία e-documents αλλά δεν λαμβάνω το σχετικό ενημερωτικό email. Γιατί;
    • Μπορώ να συνεχίσω να παίρνω αντίγραφα των εγγράφων μου σε έντυπη μορφή;
    • Πως μπορώ να ζητήσω πρόσθετες διευκρινίσεις σχετικά με την υπηρεσία e-documents;
  • Υπηρεσία Groupama Go Green
    • Τι είναι η υπηρεσία "Groupama Go Green";
    • Ποια είναι τα οφέλη της υπηρεσίας "Groupama Go Green";
    • Υπάρχει κάποιο κόστος για την χρήση της υπηρεσίας "Groupama Go Green";
    • Εγώ μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία "Groupamα Go Green";
    • Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την υπηρεσία "Groupama Go Green";
    • Τι είδους έγγραφα μπορώ να λαμβάνω μέσω της υπηρεσίας "Groupama Go Green";
    • Πώς λαμβάνω τα ηλεκτρονικά έγγραφα και πώς μπορώ να τα αποθηκεύσω για μελλοντική χρήση;
    • Τι γίνεται αν δεν λαμβάνω τα ηλεκτρονικά έγγραφα ή αν έχω προβλήματα με την πρόσβαση σε αυτά;
    • Τι πρέπει να κάνω αν κατά λάθος διέγραψα ένα ηλεκτρονικό έγγραφο που έλαβα από την υπηρεσία "Groupama Go Green";
    • Πώς μπορώ να επαναφέρω την επικοινωνία με την αποστολή εγγράφων σε έντυπη μορφή;
Σίγουρα δίπλα σας
Groupama NOW App

Κατεβάστε σήμερα την εφαρμογή Groupama Road Help και κάντε την κλήση στην φροντίδα ατυχήματος και την οδική βοήθεια παρελθόν!

Διαθέσιμο σε:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

  • Υγεία
  • Αυτοκίνητο
  • Κατοικία
  • Αποταμίευση & Επένδυση
  • Σκάφος αναψυχής
  • Επιχείρηση
  • Ομαδική ασφάλιση

SHORT LINKS

  • Νέα
  • Προφίλ
  • Υπολογιστής ασφαλίστρων
  • Επικοινωνία
  • Λεξικό
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Sitemap

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ SITES

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • Χώρος Πελατών
  • Συμβεβλημένα νοσοκομεία
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Ενημέρωση για τον κορωνοϊό

ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τα νέα μας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Νέα, tips, αποκλειστικές προσφορές

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Top Employer 2024
  • TUV
  • ISO 27001
  • ISO 27701

Όροι Χρήσης | Ρυθμίσεις Cookies | Προσωπικά Δεδομένα

Groupama Ασφαλιστική
© Groupama 2025
top