Τι γίνεται αν δεν λαμβάνω τα ηλεκτρονικά έγγραφα ή αν έχω προβλήματα με την πρόσβαση σε αυτά;

Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα με τη λήψη των ηλεκτρονικών εγγράφων ή με την πρόσβαση σε αυτά, συνιστούμε να:

  • Ελέγξτε τη διεύθυνση email σας την οποία έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία "Groupama Go Green" και βεβαιωθείτε ότι είναι σωστή και ενημερωμένη.
  • Ελέγξτε τα φίλτρα ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam) στον λογαριασμό email σας. Ορισμένα ηλεκτρονικά έγγραφα μπορεί να φιλτράρονται αυτόματα στον φάκελο spam.
  • Επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Groupama Ασφαλιστικής καλώντας στο 2103295111 είτε να στείλετε email στο info@groupama.gr . Οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών θα είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν να λύσετε τυχόν προβλήματα ή να σας παρέχουν τις αναγκαίες πληροφορίες.