| Δελτίο Τύπου

Ermis Awards: 4 βραβεύσεις για την διαφημιστική καμπάνια του myZen της Groupama Ασφαλιστικής

Η διαφημιστική καμπάνια «myZen-Accidents» για το myZen, το online κανάλι ασφάλισης της Groupama Ασφαλιστικής, σε επιμέλεια της Cream & Rascal και σε παραγωγή της RibEye Production, διακρίθηκε συνολικά με 4 βραβεία στα Ermis Awards 2023.

Ermis Awards: 4 βραβεύσεις για την διαφημιστική καμπάνια του myZen της Groupama Ασφαλιστικής

Τα Ermis Awards συνιστούν τον σημαντικότερο θεσμό στη χώρα μας όσον αφορά την ανάδειξη και την επιβράβευση της δημιουργικότητας στην επικοινωνία και διοργανώνεται σε ετήσια βάση από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) από το 1989.

Το myZen διακρίθηκε με το Grand Ermis AD, την ανώτερη διάκριση των Ermis Awards, για την ταινία «Το Κράκεν». Επιπλέον βραβεύσεις απέσπασε στην κατηγορία Διαφημιστικές Ταινίες με το Ermis Gold για το σύνολο των ταινιών «Accidents» καθώς στην κατηγορία TVC Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες / Τουρισμός / Αναψυχή / Συγκοινωνίες με τα Ermis Gold και Ermis Silver για τις ταινίες «Το Κράκεν» και ο «Δεινόσαυρος» αντίστοιχα.

Στον θεσμό φέτος συμμετείχαν συνολικά 156 εταιρείες επικοινωνίας & παραγωγής και 460 διαφορετικά brands, διεκδικώντας βραβείο σε μια από τις 10 ενότητες του διαγωνισμού. Η απονομή των βραβείων Ermis πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών, σε μια εντυπωσιακή τελετή στην οποία αναδείχθηκαν οι πιο δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες, στον κλάδο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης.

Η Έλενα Ορφανίδου, Διευθύντρια Customer Experience & Digital Services, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα βραβεία που απέσπασαν οι καμπάνιες μας στα φετινά Ermis Awards. Ξεχώρισαν για την έξυπνη και δημιουργική τους προσέγγιση, την αυθεντικότητα και την πρωτότυπη ιδέα τους, στοιχεία που πάντα επιδιώκουμε να χαρακτηρίζουν και τα προγράμματα που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πολύτιμους συνεργάτες μας, τις διαφημιστικές εταιρείες Cream και Rascal αλλά και στην εταιρεία παραγωγής Ribeye Production, οι οποίες υποστήριξαν επικοινωνιακά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρόγραμμα myZen και τις λύσεις που προσφέρει».