Έχω ενεργοποιήσει την υπηρεσία e-documents αλλά δεν λαμβάνω το σχετικό ενημερωτικό email. Γιατί;

Αρχικά, συνδεθείτε στον Χώρο Πελατών και ελέγξτε από το μενού Η Ασφάλισή σας > Τα προσωπικά σας στοιχεία > e-documents, ότι η υπηρεσία e-documents είναι πράγματι ενεργοποιημένη.

Στη συνέχεια, ελέγξτε στο μενού Η Ασφάλισή σας > Τα προσωπικά σας στοιχεία > Στοιχεία επικοινωνίας, ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει είναι σωστή.

Αν εξακολουθείτε να μην λαμβάνετε ενημερωτικά emails για την υπηρεσία e-documents, καλέστε μας στο 210 329 5111 (καθημερινά 08.00 π.μ. - 19.00 μ.μ.).