| Ανακοίνωση

5 συμβουλές για γυμναστική σε εξωτερικούς χώρους το χειμώνα

Σχεδόν οποιοσδήποτε μπορεί να γυμναστεί σε κρύες συνθήκες, πάντα όμως με κατάλληλες προφυλάξεις.

5 συμβουλές για γυμναστική σε εξωτερικούς χώρους το χειμώνα

  1. Αποφύγετε την άσκηση σε εξωτερικούς χώρους όταν επικρατούν συνθήκες ψύχους ή δυνατού ανέμου και βροχής.
  2. Μάθετε να αναγνωρίζετε προειδοποιητικές ενδείξεις κινδύνου, όπως πιθανά σημάδια υποθερμίας.
  3. Προτιμήστε να φοράτε στρώσεις ρούχων με συνθετικά, μάλλινα ή fleece υφάσματα, καθώς και αντιανεμικό/αδιάβροχο. Αποφύγετε τα βαμβακερά ρούχα και μην ντυθείτε υπερβολικά βαριά.
  4. Σκεπάστε καλά το κεφάλι σας, καλύψτε τα δάχτυλα και τον λαιμό σας.
  5. Προβλέψτε στεγνά ρούχα για να αλλάξετε μετά την άσκηση.

Μοιράσου το: