Groupama Pass

Το εύχρηστο, ψηφιακό πάσο που δημιουργήθηκε για την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτησή σας. Για πρώτη φορά στην Ελληνική Ασφαλιστική ΑγοράΑποκλειστικά για εσάς, τους πελάτες της Groupama Ασφαλιστικής.

Τί είναι το Groupama Pass;

Το Groupama Pass είναι ένα ψηφιακό πάσο, μία ψηφιακή εικόνα των κυρίως στοιχείων του συμβολαίου αυτοκινήτου σας, τα οποία παραμένουν στο Wallet ή Passbook σας καθ’ όλη τη διάρκεια του ενεργού συμβολαίου σας.

Δημιουργήθηκε αποκλειστικά για εσάς, τους πελάτες της Groupama Ασφαλιστικής και για πρώτη φορά στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά!

Γιατί να προσθέσετε το Groupama Pass

  • Για να έχετε ανά πάσα στιγμή το συμβόλαιο μαζί σας
  • Ακόμη κι αν δεν έχετε σήμα ή πρόσβαση στο Internet
  • Χωρίς επιπλέον κωδικούς πρόσβασης (username, password κλπ)

Αποκτήστε το σήμερα!

Για να αποκτήσετε το Groupama Pass στο Wallet ή Passbook σας, εισέλθετε στον προσωπικό σας Χώρο Πελατών.

Εάν συνδεθείτε από το κινητό σας, μπορείτε να το προσθέσετε απευθείας στο τηλέφωνό σας (Add). Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να το στείλετε στο email είχατε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο χώρο πελατών «e-μαι πελάτης»!

Είσοδος στον Χώρο Πελατών  

  • Τι συμβαίνει εάν έχετε παραπάνω από ένα συμβόλαια αυτοκινήτου στη Groupama;

    Κάθε συμβόλαιο έχει το δικό του πάσο. Έτσι, μέσα στο Wallet/Passbook σας θα μπορείτε να ξεχωρίζετε τα συμβόλαιά σας με διαφορετικές καρτέλες.

  • Το Groupama Pass ανανεώνεται αυτόματα με την ανανέωση του συμβολαίου σας;

    Όχι, δεν ανανεώνεται αυτόματα. Οποιαδήποτε τροποποίηση ή ανανέωση του συμβολαίου σας, ισοδυναμεί στην έκδοση νέου πάσου πληροφοριών το οποίο και θα χρειάζεται να τοποθετείται στο Wallet/Passbook σας.

  • Ποιά βήματα ακολουθείτε για να προσθέσετε το Groupama Pass;

    Από το κινητό σας τηλέφωνο, εισέλθετε (Log in) στον προσωπικό σας Χώρο Πελατών, με τον προσωπικό σας Κωδικό Πελάτη. 

    Εάν είστε χρήστης συσκευής iOS πατήστε το κουμπί "Προσθήκη (Add)" και το Groupama Pass κάθε συμβολαίου αυτοκινήτου θα εμφανιστεί στο Wallet σας.

    Εάν είστε χρήστης συσκευής Android, πατήστε το κουμπί "Αποστολή στο email μου" για να αποστείλετε το πάσο στο email με το οποίο έχετε εγγραφεί στην υπηρεσία "e-μαι πελάτης (clients portal)". Ανοίξτε αυτό το email από το κινητό σας και προσθέστε το πάσο σας.