Τι είναι και σε τι χρησιμεύει η Προσωπική κάρτα πελάτη «ma carte» της Groupama; Τι γίνεται αν τη χάσω ή αν δεν την έχω παραλάβει;

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη προσωπική κάρτα πελάτη “ma carte” καθώς και τους τρόπους χρήσης της, κάντε κλικ εδώ.

Σε περίπτωση απώλειας ή μη-παραλαβής της κάρτας, θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@groupama.gr ή clientdata@groupama.gr, αναφέροντας την απώλεια ή την μη-παραλαβή καθώς και τα εξής στοιχεία:

  • Ονοματεπώνυμο (ή το όνομα του ασφαλισμένου μέλους που έχει χαθεί η κάρτα)
  • Κωδικό Πελάτη
  • Α.Φ.Μ.